nufnang ads


My Followers♥

nuffnang ads

Saturday, June 26, 2010

♥ILU♥


7年多了....
我依然还在等待,在这漫长的夜里
你依然选择无声来回应我~


我和你.....
真的连如果都没可能吗?
不要吻我,只要抱着我就足够了~
把手借给我,一天一分钟可以吗?


不要爱我....
做我最亲密的朋友...
为何?
我总是为了你掉下了眼泪


我总是在你面前....
假装不认识你...
假装开心...
假装不爱你...

这些都是我装出来的~
我想你不知道吧!
我更希望你不懂~
因为害怕你讨厌我...

你想什么,喜欢谁,我不太懂~
只晓得,期待越多越难过~
难过时....
期待的那个人,永远都不会来安慰

爱已被拒,情已舍离~
我却无法忘记....
和放弃爱你...
♥ILU♥

END
---------------------------------------------------------------
-Vivian-

1 comment:

  1. Love is not always a paradise.

    Loving someone and expect to be loved back is difficult and sad in most cases.

    Dont ruin that love, dont be like me, ruin a love after the other...

    *Why am I typing this comment on your blog ? Haiz*


    P/S : I know who is that YW, but well, treasure all those sweet moments. At least, you knew that you tried to achieve something.

    ReplyDelete